ائمه جمعه و حوزه های علمیه طبس از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند

ائمه جمعه، روحانیت و حوزه های علمیه، فرماندار ، نماینده مردم و شورای اسلامی شهرستان طبس از حضور حماسی مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کردند و بر تعمیق وحدت در جامعه و جهان اسلام از سوی رئیس جمهور منتخب ملت تاکید کردند.

طبس نیوز: ائمه جمعه، روحانیت و حوزه های علمیه، فرماندار ، نماینده مردم و شورای اسلامی شهرستان طبس از حضور حماسی مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کردند و بر تعمیق وحدت در جامعه و جهان اسلام از سوی رئیس جمهور منتخب ملت تاکید کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: درود خداوند بر مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی که با حضور خیره کننده خود حماسی سیاسی را رقم زدند.

سلام برمردم شریف ایران که با حضور دشمن شکن خویش مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند و با همت والای خود یکی از دو شعار اساسی سال، یعنی حماسه سیاسی را رقم زدند، حماسه ای که دشمنان قسم خورده ملت ایران تمام تلاش خود را بکار گرفته بودند تا از خلق آن جلوگیری کنند اما حضورگسترده آحاد مردم درپای صندوقهای رای، نه تنها بدخواهان ایرانی اسلامی را نا امید و مایوس کرد ؛ بلکه به آنان فهماند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی هنوز پای اسلام و انقلاب اسلامی به عنوان مکتبی سعادت بخش و الگوی نجات از بیداد وستم استکبار جهانی ایستاده اند.

در ادامه این بیانیه مشترک آمده است: مردم مسلمان ایران با حضور حماسه ساز خود ثابت کردند که هنوز برآرمانهای امام راحل پابرجا و برپیمانی که با شهدا بسته اند وفادار و گوش به فرمان رهبر فرزانه خود حضرت آیه ا..العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی هستند.

 آنها ادامه داده اند: ۲۴ خرداد روز خلق حماسه سیاسی بود، روز وفاداری ملت به نظام اسلامی روزی که مردم شریف ایران با گزینش رئیس جمهور ایران اسلامی و انتخاب اعضای شوراهای اسلامی برگ زرین دیگری از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته اند.

لذا روحانیت شهرستان طبس نیز این انتخاب را ارج نهاده و به برگزیده مردم یعنی جناب حجت الاسلام والمسلیمن آقای دکتر حسن روحانی تبریک عرض نموده برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می نمائیم.

اکنون که مردم عزیز و شریف ایران اسلامی به روحانیت اعتماد کرده و با اکثرت قاطع رای داده اند امید است منتخب مردم همچون گذشته برآرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پایبند مطیع ولایت و مقام معظم رهبری حامی مقاومت و بیداری اسلامی بوده و گسترش فرهنگ ناب اسلامی و عدم سازش در مقابل استکبار جهانی را مدنظر قرار داده و بدور از حاشیه پردازی درجهت رفاه مردم عزیزمان که به حق ولی نعمتان ما می باشند از هیچ کوششی دریغ نورزند و درجهت تعمیق وحدت در جامعه و جهان اسلام تلاش وافر داشته باشند.

 در این بیانیه آمده است: همچنین به منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفته امید است که دوستان در نهاد شورای اسلامی شهر و روستا، اعتماد مردم را با کار و تلاش شبانه روزی پاسخ داده و به دور از هرگونه اختلاف و حاشیه سازی عمران و آبادانی شهر و روستای خود را مدنظر قرار بدهند. و بدانند که خدمت صادقانه به مردم وظیفه اساسی آنان است که عندا… ماجور خواهند بود.

در پایان ضمن شکر به درگاه خدای منان به شما همشهریان عزیز و فهیم عرض میکنیم که با حضور گسترده خود پای صندوقهای رای  و خلق حماسه سیاسی قلب امام زمان ارواحنافداه و نایب برحقشان مقام معظم رهبری را شاد و روح امام و شهدا شادمان ودشمنان را مایوس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =