اراده ملی رمز موفقیت کشور در تولید ملی است

اراده ملی رمز موفقیت کشور در تولید ملی است

محمد کریم عابدی در گفتگوبا خبرنگار مهر اظهارداشت: ایران کشوری در حال توسعه بوده و آنچه موجب اقتدار ایران در دست یابی به توسعه و پیشرفت می شود تولید ملی است.

وی افزود: تولید ملی علاوه بر خودکفایی کشور در عرصه های مختلف اقتصادی  موجب مبارزه همه جانبه و گسترده در کشور علیه بیکاری می شود و نخبگان کشور برای تقویت تولید ملی باید کمک های شایان توجهی به صنعتگران کشور داشته باشند.

نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان این که افزایش تولیدات داخلی و مصرف کالاهای ایرانی موجب تقویت چرخه اقتصادی کشور می شود، گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی موجب افزایش نقدینگی کشور در عرصه  اقتصاد جهانی می شود.

عابدی ادامه داد: علاوه بر حمایت از کالاهای ایرانی توسط مردم،تولید کنندگان نیز باید در تولید کالاهای با کیفیت تلاش کرده و مسئولان نیز باید از چنین تولد کنندگانی حمایت همه جانبه به عمل آورند.

وی با بیان این که تولید ملی رمز دست یابی کشور به تحقق اهداف سند چشم انداز سال ۱۴۰۴است، یادآور شد: حمایت سازمان و بانک ها از تولید کنندگان و ترویج مصرف کالاهای ایرانی توسط مردم از اساسی ترین عوامل برای تحقق تولید ملی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 20 =