۱۶۳ پروژه در انتظار افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۱۶۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی میشود.

به گزارش طبس نیوز، محمد جواد فلاحی در نشست خبری ظهر شنبه افزود: تعداد ۱۵۲ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۱ پروژه با اعتبار ۷۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تعداد ۶۰ پروژه در نقاط شهری با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال و ۱۰۳ پروژه در نقاط روستایی با اعتبار ۱۱ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: مبلغ ۱۳۰ میلیارد از محل اعتبارات ملی و استانی و مبلغ ۱۱ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه گذاری بخش خصوصی است که به موجب آن باعث اشتغال پایدار برای ۷۲۰ نفر خواهد شد.

فرماندار ویژه طبس ۸ طرح را شاخص اعلام کرد و افزود: کارخانه کک طبس با ۱۰ هزار میلیارد ریال؛ کارخانه زغالشویی ممرادکو با یک هزار میلیارد ریال، افتتاح واحدهای مسکن روستایی با ۳۰۷ میلیارد ریال، کنسانتره سنگ اهن آفتاب با ۱۵۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی خط انتقال بشرویه به دیهوک با ۵۱۰ میلیارد ریال، گازرسانی به ۱۳ روستای در بخش دیهوک با ۱۲۰ میلیارد ریال و افتتاح ساختمان بهزیستی با ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال طرح های شاخص ایام دهه فجر امسال هستند.

وی با تاکید بر شاخص بودن و اهمیت دو پروژه کارخانه کک و کارخانه زغالشویی ممرادکو عنوان کرد: در حال برنامه ریزی برای حضور مقامات عالیه کشوری در شهرستان برای افتتاح این دو پروژه هستیم که اگر این اتفاق نیفتاد افتتاح آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =