ضعف مدیریت داخلی علت اصلی مشکلات است

امام جمعه طبس گفت: قسمت اعظم مشکلات مربوط به ضعف مدیریت داخلی است.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام محمدی در گردهمایی ارکان صالحین و تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری حوزه ۴ مقداد شهری با گرامیداشت آغاز چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس گنجی است که با استخراج آن سربلندی و شوکت و بزرگی را خواهیم دید .

وی گفت: ما انقلاب خود را در جنگ صادر کردیم و جنگ ما جنگ حق و باطل، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ تمام شدنی نیست .

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از عاشورا است، عنوان کرد: رزمندگان ما با الگو گرفتن از شهدای نینوا شب های عملیات می گفتند اگر ما رفتیم و امام را ندیدیم سلام ما را به امام برسانید.

امام جمعه طبس تاکید کرد: ️تمام دوران انقلاب، دشمنی و بدخواهی مستکبران علیه ما بوده و این بسیج و تفکر بسیجی است که باعث پیروزی ما شده است.

️وی افزود: اگر روزی میدان جنگ نظامی بود، امروز میدان جنگ را به عرصه اقتصادی کشاندند تا با ایجاد نا امنی های داخلی به ما ضربه بزنند.

️حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: اگر امروز مشکلاتی هم وجود دارد بخشی کمی مربوط به دشمنی دشمن است و قسمت اعظم آن مربوط به ضعف مدیریت داخلی است.

وی بیان کرد: ️بسیجیان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کنند و سپر ولایت در جامعه باشند.

️امام جمعه طبس تاکید کرد: در کنار جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی است و با این جنگ به دنبال تحریف انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و شما بسیجیان باید روشنگری لازم را داشته باشید و مردم را با اهداف نظام وآرمان امام آشنا کنید.

دیدگاهی در “ضعف مدیریت داخلی علت اصلی مشکلات است

  1. با مرور خبرهای درگیری‌های قره‌باغ در می‌یابیم انتقال پی‌درپی هزاران مزدور تروریستی تکفیری سلفی- اخوانی از گروه هایی چون سلطان مراد، حمزه و نورالدین الزیکی،تحت حمایت ترکیه از سوریه و لیبی به منطقه، پشتیبانی علنی لجستیکی و تسلیحاتی اسراییل از باکو برپایه‌ی پیمان همکاری‌های دفاعی موجود و ارایه تجهیزات نظامی پیشرفته از جمله موشک‌های رافائل و لورا و پهباد هاروپ تا به‌کارگیری جنگ افزارها و موشک‌ها و پهبادهای ترکیه‌ای در مرزهای ایران و قره‌باغ و حتی خبرهایی از حضور علنی نظامیان ترکیه در منطقه دور از درگیری نخجوان، نشان می دهند که آنکارا و باکو در پی جنگ افروزی و اشغال گری هستند.

    مقام‌های دولتی باکو، در راستای برانگیختن حساسیت‌های مردم ایران و به‌ویژه مقام‌های مذهبی کشور، منازعات اخیر را جنگ آزادسازی سرزمین شیعه و اسلامی قره‌باغ اعلام می‌کنند البته با کمک اسراییل و نیروهای نظامی و تسلیحات نظامی سلفی سنی تکفیری مورد حمایت ترکیه!!
    جالب توجه این که ادعای سرزمین اسلام و شیعه بودن قره‌باغ در حالی به طور مداوم تبلیغ می‌شود که شیعیان در جمهوری باکو در معرض فشار و محدودیت های زیادی قرار دارند.
    نشناختن دشمن های واقعی و بدتر از آمریکا و اسرائیل و فقط الکی بر طبل مبارزه با آمریکا و اسرائیل کوبیدن تا نابودی کامل ایران و ایرانی هم دلیل دومش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =