گلایه آیت‌الله «عبادی» از نادر بودن چادر مشکی و لباس‌های عفاف و حجاب

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با انتقاد از کمبود و نادر بودن چادر مشکی تولید داخلی و لباس متناسب با اندیشه فرهنگی زنان در بازار، گفت: متأسفانه لباس‌های نامناسب به وفور در بازار عرضه می‌شود لذا جمعیت متدین اصناف نباید نسبت به تغییر و تحول‌های جهان بی‌تفاوت باشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس اتاق اصناف استان و جمعی از معتمدین بازار، با اشاره به اینکه در گذشته از اصناف به‌عنوان کاسب حبیب‌الله و امین یاد می‌شد، اظهار داشت: اصناف جایگاه خاصی از نظر حضور میدانی در جامعه و بحث تولید و توزیع کالاها دارند.

وی با اشاره به اینکه با انقلاب باید متحول شویم و مردم باید براساس اسلام عمل کنند، افزود: هر جایی پیشرفت داشته‌ایم همان درصدی است که به اسلام و انقلاب و وجدانمان عمل کرده‌ایم و هرجایی خارج از انقلاب رفتیم با مشکل مواجه شدیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از اصناف و بازاریان خواست طرح‌های کارساز برای ساماندهی اقتصاد کشور ارائه دهند و افزود: برای اینکه از این دنیا عقب نمانیم و تحریم‌های دشمن برایمان مشکل‌ساز نشود، باید طرح و برنامه کارشناسی داشته باشیم.

عبادی اضافه کرد: امروز بدون تخصص، نظارت و طرح نمی‌توان اقتصاد اسلامی را حفظ کرد و مسئولان باید طرحی داشته باشند که اقتصاد از دست اصناف متعهد خارج نشود.

وی با گلایه از سوء‌استفاده برخی‌ از ارزهای دولتی جهت تأمین کالای مورد نیاز مردم، گفت: متأسفانه کسانی که ارزهای کم‌قیمت را گرفتند که کالای اساسی مورد نیاز مردم را وارد کنند سر از کالای قاچاق و واردات کالاهای غیرضروری درآوردند و این مسائلی است که در دنیا جدید با آن مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی همچنین با انتقاد از کمبود و نادر بودن چادر مشکی تولید داخلی و لباس متناسب با اندیشه فرهنگی زنان در بازار، اضافه کرد:  متأسفانه لباس‌های نامناسب به وفور در بازار عرضه می‌شود لذا جمعیت متدین اصناف نباید نسبت به تغییر و تحول‌های جهان بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =