فوتبال خراسان‌جنوبی در بلاتکلیفی/ مجمعی که برگزار نشد!

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال روی خروجی سایت فدراسیون خبری را قرار داد که نوید ساماندهی و رفع بلاتکلیفی ورزش اول خراسان‌جنوبی را تداعی می‌کرد.

«حسن کامرانی‌فر» دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان با ارسال نامه‌ای در ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی خبر از اعلام تاریخ برگزاری مجمع  انتخاب رئیس این هیأت داده بود.

 در این مکاتبه روز دوشنبه ۱۵ آذرماه جاری به‌عنوان تاریخ قطعی برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی مشخص شده‌بود.

از ابتدای این هفته نگاه‌ رسانه‌ها به‌دنبال دریافت دعوتنامه پوشش خبری اتفاق مهم مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی بود و اما تماس‌های بی‌پاسخ خبرگزاری فارس با سرپرست این هیأت چنین تصوری را خطا می‌پنداشت!

غروب یکشنبه شب از منبع موثقی خبر رسید که دعوت‌نامه‌های ارسالی نشان از برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال دارد.

هنوز ساعاتی نگذشته بود که خبر آمد مجمع کنسل شده و دلیل آن نیز عدم دریافت استعلام ۴ نفر از نامزدهای ریاست هیات فوتبال خراسان‌جنوبی عنوان شده است!

اما سؤال اینجاست که مگر پس از گذشت ۷ ماه از نخستین تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیأت فوتبال خراسان‌جنوبی در اردیبهشت‌ماه امسال هنوز این استعلامات‌ دچار مشکل است؟

البته شنیده‌های درگوشی و شایعات سرزبانی حکایت از اختلاف نظر فی‌مابین اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی و فدراسیون فوتبال در ثبت‌نام بازنشستگان برای انتخاب ریاست این هیأت دارد، موضوعی که پیگیری‌های خبرگزاری فارس به اسناد آن دست نیافت و نمی‌توان نظری را ارائه داد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =