حمایت حداکثری از تولید کنندگان اولویت کاری مدیران باشد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و رفع موانع از مسیر تولید در کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد، اظهار داشت: طبق قوانین و ضوابط، مدیران باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به شعار سال و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامیبه توجه به تولید داخلی، متذکر شد: در این زمینه هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی به تأکیدات استاندار مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره و مطرح کرد: تکلیف همه ما این است که از سرمایه‌گذاران داخلی حمایت کنیم.

اشرفی در ادامه شرکت شهرک‌های صنعتی استان را موظف کرد در اسرع وقت مشکلات ایجاد شهرک صنعتی خصوصی را احصا و رفع نماید.

وی از اداره‌کل امور اراضی و اداره‌کل راه و شهرسازی نیز خواست پیگیری‌های لازم جهت طی شدن روال اداری درخواست شرکت کاشی و سرامیک فرزاد مبنی بر احداث شهرک صنعتی خصوصی را در کارگروه امور زیربنایی استان صورت دهد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس؛ معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری طی بازدیدی از واحدهای تولیدی شرکت کاشی و سرامیک فرزاد از نزدیک مسائل و مشکلات مجموعه را رصد نمود و در جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیران دستگاه‌های متولی و مدیر عالی شرکت فرزاد در خصوص مسائل و مشکلات  و درخواست‌های  واحد مذکور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =