رئیس هیأت ووشو خراسان‌جنوبی انتخاب شد

یه گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ظهر امروز مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت ووشو خراسان‌جنوبی به ریاست «امیر صدیقی» رئیس فدراسیون، «محمد حسین خسروی» نایب‌ رئیس مجمع و سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان، «سیده اعظم اسلامی» معاون توسعه امور ورزش، «فاطمه چهکندی‌نژاد» مدیر گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل برگزار شد.

از ۲۹  نفر اعضای مجمع، ۲۳ نفر با ترکیب رؤسای هیأت‌ ورزش‌ ووشو شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، نماینده‌ داوران، مربیان، ورزشکاران، باشگاه‌داران، ورزش دانشگاهی، دانشجویی، ورزش بسیج، ورزش کارگری و دانش‌آموزی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام «وحید خرمشاد» سرپرست هیأت ووشو خراسان‌جنوبی به‌عنوان تنها نامزد ریاست هیأت به مدت ۱۰ دقیقه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود را برای جلب نظر اعضای مجمع تبیین کرد.

از مجموع ۲۳ رأی مأخوذه مجمع انتخاب رئیس هیأت ووشو خراسان‌جنوبی «وحید خرمشاد» با کسب ۲۳ رأی برای دومین بار به مدت چهار سال سکاندار این هیأت شد.

به پیشنهاد منتخب ریاست هیأت ووشو خراسان‌جنوبی «مریم سرزهی» به عنوان نایب‌رئیس بانوان، «یونس باقری» به‌عنوان خزانه‌دار، «نوید خرمشاد، مریم فرخی‌‌فرد و احمد حسینی» نیز به‌عنوان کارشناس خبره و اعضای هیأت رئیسه و همچنین «ساره کوشافر» به‌عنوان بازرس اداره‌کل ورزش و جوانان برای اخذ رأی اعتماد به مجمع معرفی شد که مورد اعتماد اعضا قرار گرفت.

منتخب‌ ریاست هیأت ووشو خراسان‌جنوبی در این مجمع، اظهار داشت: با علم به وجود کمبودها و نواقص موجود در این عرصه گام گذاشته و با توجه به بضاعت‌های مالی برنامه‌های راهبردی و رویکردهای اجرایی چهار ساله آینده را با بهره‌گیری از همه ظرفیت و توانمندی‌های مسئولان و ورزشکاران پیش خواهد برد.

حجت‌الاسلام خرمشاد افزود: از آنجایی که ووشو خراسان‌جنوبی در گذشته در وجود ورزشکاران شاخص و تک‌چهره‌ خلاصه شده بود لذا رویکرد چهار سال اخیر هیأت در راستای معرفی و همگانی کردن این رشته رزمی و تکنیکی بوده است.

وی برنامه‌های چهار سال پیش‌ روی هیأت ووشو خراسان‌جنوبی را توسعه فنی و رشد نخبگانی عنوان کرد و یادآور شد: در راستای هم‌افزایی و ارتباطات‌ سازمانی با حوزه‌های مختلف مدیریتی و ورزشی تفاهم‌نامه‌های همکاری با آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سازمان ورزش بسیج منعقد خواهد شد.

 منتخب‌ ریاست هیأت ووشو خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای برنامه راهبری مبتنی بر تقویم فدراسیون و سیاست‌های حمایتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تعاملات بین بخشی اقدام خواهد شد.

خرمشاد گفت: شرکت در لیگ‌های برتر و دستجات کشوری، برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و داوری، میزبانی اردوهای تیم‌ملی، تلاش برای حضور داوران خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور، میزبانی از رقابت‌های کشوری و منطقه‌ای، فعال کردن هیأت‌ ووشو در تمام شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، تشکیل اتاق فکر و جلسات هم‌اندیشی ویژه فعالین این حوزه از جمله برنامه‌های پیش‌ روی هیأت است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های بازدید و ارزیابی هیأت‌ ووشو شهرستان‌های خراسان‌جنوبی، جذب اسپانسرهای ورزشی در بخش خصوصی و صنعت، تجهیز و توسعه فضاهای ورزشی ویژه ووشو با مساعدت فدراسیون و ورزش و جوانان مورد تأکید است.

«سیده اعظم اسلامی» معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این مجمع، اظهار داشت: اعزام مربیان و داوران استان به دوره‌های آموزشی فدراسیون، میزبانی از اردوهای تیم ملی، تعامل سازنده با فدراسیون و حوزه‌های مرتبط و بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان مورد توجه هیأت ووشو باشد.

وی افزود: شرکت در لیگ‌های برتر و دستجات باشگاه‌های ووشو، توجه به ورزش بانوان، ارتباط‌گیری و نظارت بر عملکرد هیأت‌ شهرستان‌ها، توجه به همگانی کردن و توسعه قهرمانی این رشته ورزشی، فعال کردن بخش دانش‌آموزی و برگزاری دوره‌های استعدادیابی ووشو باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =