پلمب ۴ پاتوق مصرف مواد مخدر در «بیرجند»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ غلامرضا شاهوردی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل‌هایی در سطح شهرستان بیرجند به پاتوق معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را به‌وجود آورده شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات، ۷ کیلو و ۵۴۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۴ خرده‌فروش را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در ادامه این عملیات ۱۱ نفر معتاد متجاهر دستگیر که به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

شاهوردی با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضائی ۲ پاتوق مصرف مواد مخدر نیز پلمب و ۲ پاتوق دیگر تخریب شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 10 =