ساعت کاری ادارات خراسان‌جنوبی به روال قبل برمی‌گردد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از رور شنبه پنجم شهریور ماه جاری ساعت کاری ادارات استان به روال عادی بازمی‌گردد.

وی افزود: ساعت کاری ادارات و سازمانهای خراسان‌جنوبی از روز شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ دقیقه و پنجشنبه‌ها ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: هفته دولت، یادآور تلاش و فداکاری‌های فرزندان انقلاب اسلامی است.

ناصری یادآور شد: هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد مسئولان به مردم است تا مردم این اطمینان و امیدواری را داشته باشند که مسئولان دلسوزانه در پی حل مشکلات آنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: روز چهارم هفته دولت به عنوان روز کارمند نامگذاری شده که کارمندان نمونه خراسان جنوبی شناسایی و از آنها تقدیر خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی، اربعین حسینی را یک فرصت و سرمایه عظیم برای مسمانان جهان دانست و افزود: این همایش باشکوه با حضور تمام مسلمانان از سراسر جهان برگزار می شود و به فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین گردهمایی مسلمانان جهان است.

ناصری یادآور شد: در این خصوص کارمندان نیز متقاضی مرخصی برای حضور در اربعین حسینی خواهند بود لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی در این خصوص مساعدت لازم را داشته باشند تا کارمندان دستگاه ‌های اجرایی به عنوان سفیران انقلاب اسلامی و کشور بتوانند در این راهپیمایی حضور یابند.

وی از همراهی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در زمینه صرفه‌جویی در مصرف برق قدردانی کرد و گفت: این همراهی‌ها باعث شد که در سال جاری علیرغم گرمای شدید، قطعی برق در استان نداشتیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداردی خراسان جنوبی عنوان کرد: نامه‌ای از وزرات کشور برای ما ارسال شده که رئیس جمهور در کارگروه ملی زیارت، تأکیداتی در خصوص ارائه تسهیلات و خدمات به زائرین امام رضا(ع) با توجه به ایام ۲۸ صفر داشتند که این موضوع مدنظر دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

ناصری با تأکید بر این که مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص مرخصی و مأموریت‌ها بیش از ۸۰ درصد رعایت می‌کنند، متذکر شد: مدیران وقتی تصمیم به مرخصی و مأموریت دارند حتماً برای خود جانشین تعیین نموده و به مجموعه ما و دفتر استاندار اعلام کنند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 9 =