فرماندار شهرستان خوسف : دشمن امروز خانواده و منزلت زن را هدف قرار داده است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از خوسف، محمدعلی ایمانی فرماندار خوست امروز در کارگروه زنان و خانواده این شهرستان اظهار داشت: امروز حیله های دشمن در همه عرصه ها با شکست مواجه شده و در مقابله با ایران قوی، زن و خانواده هدف نفوذ دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: اگر آموزه های اسلام به عنوان کامل ترین دین که حاکی از ارزش و قداست بالای زنان دارد، مورد توجه قرار گیرد، اوج عزت و آزادی برای زنان به ارمغان خواهد آمد .

فرماندار خوسف با اشاره به سخنان مدعیان آزادی زن، این پرسش را مطرح نمود که چرا در کشور هایی که بانوان خواهان عفاف و حجاب هستند، برای آن ها ممنوعیت ایجاد شده و آن ها از آزادی انتخاب حجاب برخوردار نمی باشند؟

ایمانی با بیان اینکه زن موثرترین عامل تربیت و سلامت روحی و روانی خانواده و جامعه است، یادآور شد: توجه به نهاد مقدس خانواده به عنوان یک نهاد بنیادی، می تواند زمینه توسعه و تحول جامعه را به دنبال بیاورد.

وی با اشاره به کاهش نرخ جمعیت و آسیب های اجتماعی آن ،بر فرهنگ سازی در راستای افزایش جمعیت در کنار ابزار های تشویقی تاکید نمود.

فرماندار شهرستان در پایان خاطر نشان کرد : با شناسایی آسیب ها در شهرستان خوسف باید با اقدام پژوهی، اقدام در عمل و مدیریت جهادی گره گشای مشکلات شهرستان باشیم.

شایان ذکر است در ادامه جلسه اعضای کارگروه به ارائه اقدامات خود در راستای جوانی جمعیت،اقدامات صورت گرفته در جهت بازگشایی مهد کودک و  برنامه های پیشنهادی حوزه بانوان در هفته بسیج پرداختند.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =