خبر خوب| عبور از کمبودها تا صدر نشینی تیم والیبال بانوان بیرجندی/ پدیده شرق بیرجند از سد تیم مشهد گذشت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، نماینده خراسان‌جنوبی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای سری B لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور به خوش درخشید.

تیم والیبال بانوان پدیده شرق بیرجند در آخرین بازی از این رویداد ورزش ملی در مقابل تیم پیشرفته مشهد صف آرایی کرد که با نتیجه ۲ بر ۳ بر حریف قدرش به پیروزی رسید.     

نماینده والیبال خراسان جنوبیدر مسابقات قهرمانی باشگاههای سری B لیگ دسته یک بانوان کشور  پیش از این نیز بر تیم پریسا مشهد با نتیجه ۳بر ۱ غلبه کرده بود.

تیم والیبال بانوان پدیده شرق بیرجند در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با ۴ برد و یک باخت در صدر جدول این مسابقات قرار دارد. 

نماینده‌ والیبال بانوان خراسان‌جنویی در مسابقات قهرمانی باشگاههای سری B لیگ دسته یک زنان کشور با ترکیب شوکت پیرانی(کاپیتان)، فاطمه دین پناه، ماریا خالدی، زهرا الهی، مرضیه مهدی پور، ساجده بیضائی،  شایسته شریف زاده، فرشته عزیزی، فاطمه مومن زاده. زهرا علیزاده، پریشاد عبدلله زاده، شقایش لاله، بهاره مهدی‌آبادی، فائزه همتی، نرگس حسن زاده، حدیث اشتری نژاد، مهسا میربرون، یاسمن کارگر، گیلدا حاتمی با مربیگری ماهورپازش رشتخواری، کمک مربی محبوبه قشقایی و زینب کهنسال و سرپرستی زهره سادات فاطمی هنرنمایی می‌کند.

در این ماراتن ملی ۲۴ تیم از باشگاههای والیبال بانوان کشور شرکت دارند که در مرحله گروهی رقابت‌ها بصورت رفت و برگشت در چهار گروه‌ شش تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند و دور برگشت این ماراتن ملی از ۲۰ آذرماه نماینده خراسان جنوبی در بیرجند میزبان حریف خود می‌شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دوازده =