۵۰ درصد میوه شب عید خراسان جنوبی تأمین شده است

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: ۵۰ درصد میوه شب عید خراسان جنوبی در استان تأمین و خریداری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محسن اسفندیاری در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان در مورد گزارش روند تأمین میوه ایام پایانی امسال، اظهار داشت: شرکت تعاون روستایی حدود ۵۰ درصد از نیاز میوه شب عید را در خراسان جنوبی با پایین تر از قیمت مصوب خریداری کرده است.

وی افزود: ۵۰ درصد دیگر میوه شب عید امسال استان مقرر شده است از استان‌های اصفهان و مازندران بر اساس مذاکرات وارد شود که روند عقد قرار داد آن در حال انجام است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تأمین میوه شب عید امسال واردات میوه از اسفندماه انجام می‌شود.

اسفندیاری با اشاره به اینکه روند تأمین میوه در حال انجام است، بیان کرد: روند تأمین مالی خرید میوه شب عید درصدی از آن تأمین شده است.

وی با بیان اینکه مباشر توزیع, تعاونی روستایی است، اظهار داشت: در مورد تأمین سیب مشکلی خاصی نداریم، پرتقال جنوب نیز موجود است و نیاز استان را در مورد پرتقال جنوب تامین کرده‌ایم.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: ۴۴ هزار تن میوه مورد نیاز شب عید کشور است که از این میزان ۲۱ هزار تن سیب است.

اسفندیاری با اشاره به اینکه میوه‌های شب عید با کیفیت بالا تأمین می‌شود، بیان کرد: سیب مورد نیاز خراسان جنوبی در حال خریداری است و مبادی توزیع در شهرستان‌ها نیز مشخص شده است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نوزده =