طرح های هفته دولت در خراسان جنوبی ۳۷ درصد رشد دارد

بیرجند – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح های هفته دولت در این استان امسال نسبت به سال گذشته از رشد ۳۷ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان فردوس اظهار داشت: ۹۷۲ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
وی تامین منابع آبی و انتقال آب از خارج استان و نیز اشتغال را دو موضوع مهم و مورد توجه دولت عنوان کرد و گفت: موضوع اشتغال پایدار در روستاها در دستور کار دولت قرار دارد و در سال جاری نیز در ۱۱۶ روستای خراسان جنوبی برای اولین بار طرح جامع روستایی با محوریت اشتغال پایدار اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده، خراسان جنوبی به عنوان پاسخگوترین استان کشور معرفی شده و مردم کمترین نارضایتی و شکایت را از مجموعه های اداری این استان داشته اند.
وی بیان کرد: استکبار جهانی دست به دست هم داده اند تا شرایط را به سمتی ببرند که مردم را از نظام و حاکمیت جدا کنند و تخم نفاق و تفرقه را بین مردم بپاشند و از این اختلافات به نفع خود استفاده کنند.
علوی مقدم گفت: با تلاش دولتمردان و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب، استکبار جهانی این آرزو را به گور خواهد برد و اگر امروز تمامی مشکلات و اختلافات داخلی را کنار بگذاریم حتی اگر تمام استکبار هم با هم متحد شوند، هیچ راهی به پیش نخواهند برد.
وی افزود: مدیران از پشت میزهای مسئولیتی بدون خیر و برکت بیرون بیایند و کار جهادی کنند و در کنار مردم برای رفع مشکلات قدم‌ بردارند چرا که مردم در دوران انقلاب‌، جنگ تحمیلی، سازندگی و تحریم‌ها حق خود را نسبت به نظام ادا کرده اند و امروز نوبت مسئولان است که به مردم خدمت کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دستاوردهای حاکمیت و نظام تصریح کرد: امروز عده‌ای در درون و بیرون به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و تحریم‌های امروز فرصت های جدیدی برای بارور شدن تلاش مدیران خواهد بود.
۱۵ طرح شهری و روستایی شهرستان فردوس در سومین روز هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان افتتاح شد. گازرسانی به ۹ روستای فردوس از جمله این طرح ها است.
۹۸۶۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =