۱۵ طرح شهری و روستایی در فردوس افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – ۱۵ طرح شهری و روستایی شهرستان فردوس با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی در سومین روز هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا گازرسانی به ۹ روستای شهرستان فردوس با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نخستین طرحی بود که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت گاز استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
پروژه اصلاح توسعه معابر شهری اسلامیه با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ترمیم و اصلاح ۷۵۰۰ متر از شبکه های فرسوده برق و دارای حریم‌ اسلامیه با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان، آسفالت معابر شهری فردوس با اعتبار یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که روز یکشنبه در شهرستان فردوس افتتاح شد.
افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید امینی روستای خانکوک با اعتبار ۳۵۳ میلیون تومان، اصلاح شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی با اعتبار ۸۳۰ میلیون تومانو افتتاح واحد تولید قطعات بتنی با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان از دیگر طرح های افتتاحی شهرستان فردوس در سومین روز از هفته دولت بود.
امروز همچنین یک باب مدرسه خیرساز ۶ کلاسه با کمک ۴۵۰ میلیون تومانی یکی از خیران مقیم تهران در مسکن مهر فردوس کلنگ‌زنی شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در مراسم‌ افتتاح طرح گازرسانی به ۹ روستای شهرستان فردوس گفت: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستاهای امرودکان، خرو، مهوید، ترشیزوک، فتح آباد، فریدونی و باداموک تعداد روستاهای دارای گاز شهرستان فردوس به ۲۰ روستا رسید.
سید محمود هاشمی افزود: اجرای ۶۱ کیلومتر شبکه تغذیه، احداث یک ایستگاه تقلیل فشار، احداث ایستگاه حفاظت و نصب ۵۷۰ علمک گاز از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح گازرسانی به روستای شهرستان فردوس است.
وی تصریح کرد: این ۹ روستا، ۱۸ و نیم درصد خانوار روستایی شهرستان فردوس را تشکیل می دهد که با گازرسانی به آنها ۸۸ درصد جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و فردوس بیشترین زیر پوشش روستایی خراسان جنوبی را داراست.
۹۸۶۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =