اعلام عزای عمومی به مناسبت سومین روز فقدان آیت‌الله ربانی‌مهمویی

استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت سومین روز فقدان ‌آیت‌الله ربانی‌مهمویی امروز دوشنبه (۲۷ مرداد) را در سراسر استان عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز دوشنبه ۲۷ مرداد را به مناسبت تجلیل از مقام مرحوم آیت‌الله ربانی، در سراسر استان عزای عمومی اعلام کرد.

متن پیام «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان‌جنوبی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا ماتَ العالِمِ ثُلمَ فی الاسلامِ، ثُلمَهٌ لا یَسَدُّها شیٌ.

آیت‌الله ربانی‌مهمویی، عالم مجاهد، انقلابی نستوه و فقیه عالی‌قدر که عمر پر برکت خویش را در راه تبیین احکام الهی سپری کرد و همواره با رویی گشاده پناه همه شهروندان بود، ناباورانه به دیدار معبود شتافت.

این مجتهد گرانمایه از علما و مدرسین برجسته حوزه علمیه  بود که در کسوت معلمی به تربیت و پرورش عالمان زیادی پرداخت و در این راه برای اشاعه شریعت محمدی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی در ردای قضاوت، امامت جمعه و جماعت، مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی متعدد، منشأ خدمات فراوانی در استان بود.

نام، یاد و آموزه‌های آن عزیز، به جهت اخلاص در عمل، همواره بر تارک استان و در یاد خاطره مردم این دیار ماندگار خواهد ماند.

این ضایعه بزرگ را به مردم شریف استان به‌ویژه اهالی قدرشناس بیرجند و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، به مناسبت تجلیل از مقام این عالم عامل، امروز دوشنبه بیست و هفتم مردادماه، همزمان با سومین روز فقدان آن مرحوم در سراسر استان عزای عمومی اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =