۴ خانه جوان در خراسان‌جنوبی تجهیز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در نخستین کاروان امید و نشاط چهار خانه جوانان شهرستان‌های بیرجند، خوسف، فردوس و سربیشه تجهیز شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی عصر امروز در اعزام نخستین کاروان «نشاط امید» تجهیز و افتتاح خانه‌ جوانان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: خانه جوانان به‌عنوان مرکز رشد اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرستان‌ها فعال هستند

وی افزود: دفاتر سازمان‌های مردم‌نهاد در خانه‌های جوانان مستقر می‌شوند تا بتوانند فعالیت‌های متمرکز خود را حوزه‌های متنوع برنامه‌ریزی و اجرایی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: خانه جوانان در راستای توانمندسازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کارآفرینی فعالیت دارند و می‌توانند نقش محوری را در پویایی و مدیرپروری جامعه هدف ایفاء کنند.

عزیزی یادآور شد: تأسیس خانه‌ جوانان شهرستان‌ها باهدف ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی و اثربخشی آن در توسعه کمی و کیفی حوزه‌های فرهنگی و امور جوانان می‌باشد.

وی با اشاره به احداث خانه جوانان شهرستان‌های بیرجند و طبس، خاطرنشان کرد: پروژه خانه جوانان بیرجند با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دهه فجر ۹۹ و خانه جوانان طبس نیز هفته دولت ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خانه جوانان شهرستان‌های استان در اماکن استیجاری مستقر هستند، گفت: خانه جوانان قاین در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: تجهیزات خانه جوانان شهرستان‌های خوسف، بیرجند، فردوس و سربیشه در قالب نخستین کاروان امید و نشاط ارسال شد که این خانه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح می‌شوند.

وی متذکر شد: برای تجهیز این چهار خانه جوانان مبلغ ۲۳۲ میلیون تومان از اعتبارات مصوبه وزارت ورزش و جوانان هزینه شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =