گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: از ظرفیت هیأت‌های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان در ماه محرم امسال جهت گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبیین جنایات ددمنشانه منافقین کوردل استفاده می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشتم و هفدهم شهریور، اظهار داشت: اتفاقات و حوادثی که در دهه ۶۰ اتفاق افتاد نشانه عمق دشمنی بدخواهان نظام و همدستی منافقین کوردل با آنان بود.

وی با بیان اینکه هدف آن‌ها از اینگونه اقدامات غیر انسانی، سرنگونی و نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود، بیان داشت: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی مردم و مسؤولین باعث شد که علی‌رغم به شهادت رسیدن شخصیت‌های مهم و اثرگذار، این نظام ولایی و اسلامی با قدرت بیش از پیش به راه خود ادامه دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اتفاقات و وقایع اخیر منطقه، افزود: متأسفانه اقدام دولت‌های عربی به‌ویژه امارات قلب اسلام  و مسلمانان را جریحه‌دار کرده است.

ملایی ادامه داد: دست دوستی به دشمنان اسلام و عادی‌سازی روابط با رژیم منحوس،  پلید، کودک‌کش و غاصبی که سال‌هاست خون پاره تن اسلام یعنی بیت‌المقدس و قدس شریف از چنگالش می‌چکد خیانتی بزرگ به مسلمانان و ظلمی بزرگ به تمام شهیدان پاک مقاومت است. 

وی تأکید کرد: باید طی مراسم یا راهپیمایی ابراز انزجار مردم عزیز ایران از این اقدام به گوش جهانیان می‌رسید اما به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا عملا امکان برگزاری راهپیمایی و اجتماع محوری در محکومیت این اقدام وجود نداشت لذا شورا بیانیه محکومیتی به این منظور صادر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: با توجه به اینکه امسال هشتم شهریور با تاسوعای حسینی تقارن یافته و با توجه به اصل و محور بودن عزادرای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) لذا از ظرفیت عظیم هیأت‌های مذهبی، مداحان و مجالس سوگواری  برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبیین جنایات ددمنشانه منافقین کوردل استفاده خواهد شد.

ملایی تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ایام پیش رو دانست و افزود: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عزای سلامت‌محور و ضرورت بهره‌برداری مردم، از سیستم‌های صوت ثابت راهپیمایی سطح شهر مداحی در عزای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =