طرح نظارتی تعزیرات در ماه محرم کلید خورد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی از اجرای طرح نظارتی ماه محرم توسط تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین اشرفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با حلول ماه محرم‌الحرام و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز در هیأت‌های مذهبی، سازمان تعزیرات حکومتی همانند سنوات گذشته طرح نظارتی ویژه محرم را آغاز کرده و این طرح تا ۱۳ شهریور ادامه دارد.

وی بیان داشت: در این طرح که با هدف کنترل هدفمند بازار با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود، بر کالا‌های مورد نیاز و پرتقاضا برای مصرف در هیأت‌های مذهبی نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در این طرح با مشارکت سازمان صمت و اتاق اصناف از واحد‌های صنفی سطح استان در قالب گشت‌های مشترک بازرسی انجام می شود.

اشرفی افزود: مردم با تماس تلفن گویای ۱۳۵ در تمام ساعات شبانه‌روز و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات و گزارش‌های خود را در سامانه سازمان ثبت کنند تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.

وی یادآور شد: سال گذشته در اجرای طرح نظارتی محرم تعداد ۸۱ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و متخلفان به پرداخت  ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =