حجت الاسلام الاهی رئیس اداره اوقاف طبس شد

در جلسه ای با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی ، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس انجام شد.

طبس نیوز:در جلسه ای با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی ، مراسم  تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس انجام شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس،در جلسه ای با حضور “احمد طالبیان مقدم “معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس، “حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی” مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی و هیئت همراه در محل فرمانداری طبس برگزار شد ، از زحمات و تلاشهای” حجت الاسلام سید مهدی حسینی زاده ” رئیس قبلی اداره اوقاف طبس در طول خدمت خود در شهرستان طبس تقدیر و تشکر به عمل آمد و “حجت الاسلام الاهی” به ریاست اداره اوقاف و امور خیریه طبس منصوب شد.

طالبیان مقدم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فرهنگ والای وقف و اوقاف باید در شهرستان فرهنگ سازی شود تا سایر مردم به این امر و مقوله مهم پی ببرند و با این عمل مقدس که از نظر معنوی و اخروی دارای ارزش بسیار والایی است، خود و زندگیشان را بیمه کنند تا از ثواب و پاداش الهی برخوردار شوند.

حجت الاسلام حسینی زاده ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای حجت الاسلام الاهی در طول خدمت وی در شهرستان طبس به بیان عملکرد یکسال و نیمه خود پرداخت و خاطر نشان کرد: در طول یک سال و نیم خدمت در طبس درآمد موقوفات را به سه برابر و بقاع متبرکه را به بیش از دو برابر افزایش دادیم.

در پایان احمد طالبیان مقدم ضمن آرزوی توفیق و پیروزی و سرافرازی ، انتصاب حجت الاسلام الاهی را به ریاست اوقاف و امور خیریه طبس تبریک گفت و از خدمات و تلاشهای حجت الاسلام حسینی زاده تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =