محسن جلالیان یزدی‌ نژاد فرمانده نیروی انتظامی طبس شد

محسن جلالیان یزدی نژاد به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان طبس و مهدی میروزاده نیز به سمت فرماندهی انتظامی اداره کل راه آهن شرق منصوب شدند.

طبس نیوز:محسن جلالیان یزدی نژاد به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان طبس منصوب و مهدی میروزاده نیز  به سمت فرماندهی انتظامی اداره کل راه آهن شرق منصوب شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،خلیل واعظی پیش ‌از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی شهرستان طبس، تأمین امنیت اجتماعی را یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارای وظایف متعدد و متنوعی است که عمل به برخی از این وظایف تنها از طریق تعامل و مشارکت سایر دستگاه‌ها و عموم مردم امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: امنیت یک نیاز عمومی است که تأمین و حفظ آن نیز نیاز به همکاری و تلاش عمومی دارد و بخشی از تأمین امنیت اجتماعی به موضوع امنیت اخلاقی جامعه برمی‌گردد که در این راستا اجرای قانون عفاف و حجاب که در قالب این قانون ۲۶ دستگاه مختلف از جمله نیروی انتظامی دارای وظیفه هستند، بسیار مؤثر است.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین شعارها و اهداف نیروی انتظامی و پلیس «مردم‌داری» است که ریشه در فرهنگ و آموزه‌های دینی ما نیز دارد و تمامی کارکنان این نیرو در این راستا تلاش می‌کنند.

در این مراسم از «مهدی میرزاده» که حدود شش سال به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان طبس فعالیت داشت تقدیر شد و «محسن جلالیان یزدی‌نژاد» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان طبس معرفی و منصوب شد.

میرزاده از این پس به درخواست خود به ‌عنوان رئیس‌پلیس راه آهن شرق فعالیت می‌کند و جلالیان یزدی‌نژاد هم پیش از این به‌عنوان کارآگاه، رئیس پلیس آگاهی در شهرستان‌های مختلف استان‌های خراسان‌جنوبی و خراسان‌رضوی و جانشین پلیس آگاهی استان خراسان‌جنوبی فعالیت کرده و حتی در سال گذشته به‌عنوان مدیر نمونه انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 16 =