مدال طلا بر گردن رزمی‌کاران بسیجی عشق‌آباد

چهار نفر از رزمی‌کاران بسیجی عشق‌آباد طبس سبک ماتسوشیما که با حضور کانچو نماینده جهانی سبک از کشور ژاپن در تهران برگزار شد خوش درخشیدند.

مدال طلا بر گردن رزمی کاران بسیجی عشق آباد

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، چهار نفر از رزمی‌کاران بسیجی عشق‌آباد طبس با مدیریت استاد شیهان عباس نجفی، مربی کاراته و مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر طبس و با حمایت سروان فرحبخش فرمانده حوزه ۲ بسیج طبس، به مسابقات کاراته کیوکوشین سبک ماتسوشیما که با حضور کانچو نماینده جهانی سبک از کشور ژاپن در تهران برگزار شد، اعزام شدند که در پایان با درخشش فوق‌العاده توانستند به مقام‌های خوبی دست یابند.

احسان نجفی در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا، محمد احمدنژاد در وزن ۷۵ کیلوگرم به مدال طلا، محمد فاطمی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال نقره و حامد یزداندوست در وزن آزاد به مدال نقره این سری از مسابقات دست یافتند.

ورزشکاران اعزامی به این مسابقات در بازگشت به عشق‌آباد مورد استقبال گرم مردم، امام جمعه، بخشدار و جمعی از مسئولان بخش دستگردان قرار گرفته و در مراسمی که به منظور تجلیل از مدال‌آوران در محل سالن ورزشی بسیج عشق‌آباد برگزار شد شرکت و لوح سپاس و هدایایی دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + بیست =