هیئت گلف به زودی در طبس فعال می شود

رئیس تازه منصوب شده هیئت گلف خراسان‌جنوبی از فعال شدن هیئت گلف شهرستان طبس در آینده ای نزدیک خبر داد.

طبس نیوز:رئیس تازه منصوب شده هیئت گلف خراسان‌جنوبی از فعال شدن هیئت گلف شهرستان طبس در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت گلف خراسان‌جنوبی که به ریاست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مریم بهدانی موفق شد رأی اعتماد اعضای مجمع را کسب کند و برای مدت چهار سال سکاندار هیئت گلف خراسان جنوبی شود.

وی که از سال گذشته سرپرستی هیئت گلف خراسان‌جنوبی را بر عهده دارد به ارائه گزارش عملکرد هیئت پرداخت و اظهار داشت: ورزش گلف از جمله رشته‌های جذاب و خانوادگی است که بدلیل عدم تبلیغات مناسب، علاقمندان شناخت کافی از این رشته ورزشی ندارند.

بهدانی تعداد ورزشکاران سازمان یافته در سال‌جاری را ۵۷ نفر اعلام کرد و اذعان داشت: از این تعداد ورزشکار جذب شده ۳۲ نفر خانم هستند که در سه شهرستان بیرجند، قاین و فردوس مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: سه دوره کلاس های آموزش بازی گلف و یک دوره مربیگری برای علاقمندان این رشته ورزشی برگزار شده است که از این دانش‌آموختگان برای ترویج ورزش گلف استفاده می‌شود.

رئیس هیئت گلف خراسان‌جنوبی به پایگاه‌های ورزشی گلف در دانشگاه صنعتی بیرجند و دو پارک عمومی شهرستان بیرجند اشاره و تصریح کرد: ورزشکاران رشته گلف در زمین چمن استادیوم آزادی بیرجند به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه می‌دهند و در ضلع شرقی استادیوم ۱۵ هزاری بیرجند نیز زمین اختصاصی ورزش گلف در حال آماده‌سازی می‌باشد.

بهدانی با بیان اینکه در آینده نزدیک هیئت گلف در شهرستان‌های طبس و سربیشه با استفاده از ظرفیت و کمک‌های بخش خصوصی فعال می‌شود، تصریح کرد: در روستای آب ترش شهرستان سربیشه زمین چمن طبیعی وجود دارد که با برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان میراث فرهنگی برای جذب توریست ورزشی در آینده نزدیک به قطب ورزش گلف تبدیل می‌شود.

وی به اهداف هیئت در راستای ارتقای سطح علمی و تخصصی ورزش گلف اشاره کرد و افزود: با برگزاری مسابقات استانی و اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور زمینه تقویت رشته ورزشی گلف مهیا می‌شود و برای به روز کردن اطلاعات مربیان و ورزشکاران این رشته نیز از متخصصان و مربیان با تجربه و مطرح کشوری دعوت به عمل می‌آید.

برای تصدی ریاست هیئت گلف خراسان‌جنوبی سه بانوی گلف‌باز ثبت‌نام کرده بودند که مریم محمودی بعد از بیان نقطه نظرات خود به نفع مریم بهدانی از رقابت انصراف داد.

نازیلا دیوان‌ویس یکی دیگر از کاندیداهای ریاست هیئت گلف استان بود که به کمبودهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ورزش گلف در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان توجه چندانی به این رشته ورزشی نشده است و طی چند سال گذشته هیچ ورزشکاری از خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور حضور نداشته که جای تامل دارد.

در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت گلف، تعداد ۱۷ نفر متشکل از نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌های ورزشی و سه نفر از روسای ادارات ورزش و جوانان و دو نفر از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها، نماینده آموزشگاه‌های آموزش و پرورش، مسولان حراست و امور مالی و اموال هیئت‌های ورزشی استان حضور داشتند.

گفتنی است در جلسه رأی‌گیری بعد ازظهر امروز مجمع انتخاب رئیس هیئت گلف، مریم بهدانی توانست با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۷ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت گلف  خراسان‌جنوبی انتخاب شود و نازیلا دیوان‌ویس نیز با اخذ یک رأی مجمع را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =