برگزاری مسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبس +تصاویر

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور طبس در مسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبس که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات گردید.

طبس نیوز: تیم فوتسال دانشگاه پیام نور طبس در مسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبس که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات گردید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور طبس، در این دوره از مسابقات، در اولین بازی تیم دانشگاه پیام نور موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۲ تیم دانشگاه آزاد ب را شکست دهد و در دومین مسابقه نیز با اقتدار و با نتیجه ۶ بر ۱ از سد تیم دانشگاه فنی امام علی (ع) گذشت و در آخرین بازی به نتیجه مساوی ۴ بر ۴ با تیم دانشگاه آزاد الف رسید که در ‌‌نهایت با ۷ امتیاز موفق به کسب مقام اول این مسابقات گردید.

دراین مسابقات تیم دانشگاه آزاد الف مقام دوم و تیم دانشگاه فنی امام علی (ع) مقام سوم را کسب کردند.

در پایان مسابقات، کاپ قهرمانی با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر طبس، روسای مراکز آموزش عالی شهرستان و جمعی از مسئولین ورزشی شهرستان به تیم دانشگاه پیام نور اهدا گردید.

تصاویر:

مسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبسمسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبسمسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبسمسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبسمسابقات فوتسال ۴جانبه مراکز آموزش عالی شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =